fot. Maria Jarzyna
Wykształcenie:
2019: licencjat na podstawie kompozycji Eta Carinae na orkiestrę symfoniczną (promotor: prof. zw. dr hab. Eugeniusz Knapik), specjalność: kompozycja, Wydział Kompozycji, Interpretacji, Edukacji i Jazzu
2021: magisterium na podstawie kompozycji I Symfonia na orkiestrę symfoniczną, fortepian i światło (promotor: prof. zw. dr hab. Eugeniusz Knapik), specjalność: kompozycja, Wydział Kompozycji, Dyrygentury, Teorii i Edukacji Muzycznej
2023: magisterium na podstawie pracy Technika języka dźwiękowego Georga Friedricha Haasa (promotor: dr hab. Marcin Trzęsiok, prof. AM), specjalność: teoria muzyki, Wydział Kompozycji, Dyrygentury, Teorii i Edukacji Muzycznej
2023 – obecnie: uczestnik Szkoły Doktorskiej Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
Zatrudnienie:
Katedra Kompozycji i Teorii Muzyki, Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach: współpracownik (2022-2024), wykładowca (od 2024)
Pełnione funkcje:
Członek zwyczajny Związku Kompozytorów Polskich (od 2023)
Członek zarządu Związku Kompozytorów Polskich Oddział Katowice (od 2023) Członek komitetu organizacyjnego Śląskich Trybun Kompozytorskich (od 2023)
Członek Rady Uczelni Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (2019-2023)
Członek Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (2018-2023)
Przewodniczący Samorządu Studenckiego Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (2019-2023)
Nagrody:
I Nagroda na 63. Konkursie Młodych Kompozytorów im. Tadeusza Bairda za hidden monologues na mezzosopran i kwartet smyczkowy (2022)
II Nagroda (I Nagrody nie przyznano) na 62.Konkursie Młodych Kompozytorów im. Tadeusza Bairda za कUनजǁा [Kangchenjunga] na cztery trąbki in Bb (2021)
III Nagroda na Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim im. Henryka Mikołaja Góreckiego za Je est un autre na chór mieszany a cappella (2020)
II Nagroda (I Nagrody nie przyznano) na Międzyuczelnianych Konfrontacjach Fortepianu Alternatywnego w Krakowie (2017)
II Nagroda na 3. Konkursie Kompozytorskim im. Marka Jasińskiego za Between the hammer and sickle na wiolonczelę i fortepian (2016)
I Nagroda na 2. Konkursie Kompozytorskim im. Marka Jasińskiego za In Paradisum na chór mieszany a cappella (2014)
Kwalifikacje:
Zakwalifikowanie do 31. edycji „Young Composers Meeting” (Apeldoorn, Holandia) organizowanego przez Orkest De Ereprijs (2024)
Zakwalifikowanie do „PLAYGROUND 2023: call for collaborations” organizowanego przez Spółdzielnię Muzyczną Contemporary Ensemble (2023)
Zakwalifikowanie do „NeoEduArte: Neo Voyager Oslo-Gdańsk-Reykjavik 2023-2024” organizowanego przez NeoǪuartet (2023)
Kompozycje (wybrane):
a) symfoniczne
2021: I Symfonia na orkiestrę symfoniczną, fortepian i światło
2019: Eta Carinae na orkiestrę symfoniczną
b) kameralne
2024: Ursprache na flet i akordeon
2024: III Kwartet smyczkowy z live-electronics
2023: …Wie man wird, was man ist… na smyczki, fortepian, flet, perkusję i taśmę
2022: Little Harmonic Labirynth na trzech perkusistów
2022: II Kwartet smyczkowy
2020: कǠनजǁा [Kangchenjunga] na cztery trąbki in Bb
2020: Ananke na harfę, akordeon i live-electronics
2018: Color out of Space na zespół kameralny
2019: I Kwartet smyczkowy
2018: Trzy proste piosenki na dobranoc na fortepian, saksofon, trąbkę i rożek angielski
2016: Lucyfer na zespół wokalno-instrumentalny
c) solowe
2024: veste sub altera na altówkę
2022: Sinus Iridum [Bay of Rainbows] na fortepian
2020: Trzy preludia na fortepian
2020: Moto perpetuo na klawesyn
2017: Trzy tańce na flet
d) wokalne
2020: Je est un autre na chór mieszany a cappella
2015: Pater Noster na chór mieszany a cappella
2014: In Paradisum chór mieszany a cappella
Strona internetowa: https://www.hubertzmudzki.com/