fot. Marek Wodzisławski
Klawesynista, multiinstrumentalista fideli kolanowych oraz dawnych instrumentów klawiszowych. W roku 2015 ukończył z wyróżnieniem studia magisterskie w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie klawesynu prof. Marka Toporowskiego, a następnie w roku 2017 studia w Conservatoire à Rayonnement Régional de Versailles (Francja) w klasie Blandine Rannou (Prix de Perfectionnement z wyróżnieniem). Stypendysta programu Erasmus, dzięki któremu odbył w roku 2014 studia w Conservatoire Nationale Supèrieur de Musique et Danse w Lyonie (Francja) w klasie klasie Jean-Marca Aymesa.
W 2015 roku został laureatem XV Międzynarodowego Konkursu Klawesynowego Gianni Gambi w Pesaro (Włochy), w roku 2018 otrzymał nagrodę specjalną Fundacji Christy Bach-Marshall podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Bachowskiego, w styczniu 2019 otrzymał nagrodę dodatkową jako finalista I Międzynarodowego Konkursu Basso Continuo i Partimento w Katowicach, w maju został laureatem (II miejsce) Międzynarodowego Konkursu Klawesynowego La Stravaganza w Cluj-Napoca (Rumunia). W roku 2024 zajął I miejsce w Międzynarodowym Konkursie Muzyki Dawnej Maurizio Pratola we włoskim L’Aquila, grając kameralny repertuar z Ensemble Overtone. Poszerzał swe umiejętności na licznych kursach mistrzowskich oraz koncertował w kameralnych składach na wielu festiwalach muzyki dawnej, m.in.: Non sola scripta oraz Wratislavia Cantans we Wrocławiu, Musica Poetica w Tarnowie, Festiwal Bachowski w Świdnicy, BRQ Vantaa Festival – Finlandia (fringe concert), Festival Oude Muziek w Utrechcie – Holandia (fringe concert), Festivalul Baroc w Timisoarze - Rumunia.
Od 2017 roku pracuje w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach jako wykładowca i akompaniator, a od 2024 również jako klawesynista zespołu MACV Warszawskiej Opery Kameralnej. W 2019 roku skomponował i wykonał muzykę do animacji krótkometrażowej Barbary Rupik Duszyczka, która zajęła III miejsce na 72. Festiwalu Filmowym w Cannes (kategoria Cinéfondation). Od 2019 studiuje w klasie fideli kolanowych prof. Marii Pomianowskiej w Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. W 2021 skomponował i nagrał muzykę do spektaklu Białe Małżeństwo Tadeusza Różewicza w reżyserii Martyny Łyko dla Teatru Polskiego we Wrocławiu. W roku akademickim 2022/23 został stypendystą szwajcarskiej Fondazione Pro Libertas et Humanitas Kazimierz Bartkowiak, co przyczyniło się do realizacji studiów podyplomowych w Scholi Cantorum Basiliensis (Szwajcaria) w specjalności średniowiecznych i renesansowych instrumentów klawiszowych w klasie Coriny Marti. W roku 2023 odbył wraz ze swoim zespołem Ensemble Overtone oraz tancerzami grupy Varsavia Galante artystyczną rezydencję programu Odysée we współpracy z La Fondation Les Arts Florissants William Christie. W 2024 wraz z Ensemble Sanguineus, wykonującym muzykę przedklasyczną został rezydentem prestiżowego programu wsparcia młodych zespołów muzyki dawnej S-EEEmerging.